Manual de utilizare al aplicatiei KMR
KMR (Keep the Machine Running) este o aplicatie software destinată managementului activitatii de mentenanta a echipamentelor dintr-o fabrica, companie, cladire de birouri etc. Rolul sau principal este acela de a organiza eficient intreaga activitate de mentenanta si de a oferi personalului responsabil control asupra echipamentelor, materialelor, activitatilor si costurilor asociate mentenantei.
Pentru a instala aplicatia accesati din browser locatia unde ati copiat aplicatia.
Din aceasta pagina trebuie sa selectati limba paginilor de instalare (romana sau engleza).
In aceasta pagina trebuie sa completati urmatoarele campuri:
Din aceasta pagina trebuie sa selectati structura bazei de date: baza de date goala sau baza de date cu cateva informatii. Campurile "Link aplicatie" si "Cale aplicatie pe server" sunt completate automat si nu sunt editabile.
Daca instalarea a fost efectuata cu succes va fi afisata urmatoarea pagina:
Dupa autentificarea cu succes va trebui sa introduceti licenta aplicatiei:
Pentru a putea accesa platforma web, mai intai trebui sa va autentificati/logati. Accesati link-ul furnizat sau locatia unde ati instalat aplicatia, apoi introduceti datele de autentificare.
Dupa ce v-ati logat, ati facut modificarile necesare si considerati ca ati terminat lucrul, se recomanda sa va delogati accesand optiunea "Logout" din coltul dreapta-sus al aplicatiei. Astfel veti preveni ca o alta persoana care are acces la calculatorul de pe care v-ati logat sa intre in aplicatie, avand acces la contul dumneavoastra.
Meniul administrativ este localizat in partea de sus a paginii iar elementele acestuia sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat (daca nu are capabilitati de vizualizare/editare asupra unei anumite sectiuni, elementul corespunzator nu va fi afisat)
Meniul de administrare a profilului este localizat in coltul din dreapta sus al paginii si permite efectuarea unor anumite operatiuni, in functie de permisiunile rolului utilizatorului curent.
Operatiunile posibile sunt :
Schimba limba - schimba limba interfetei ;
Schimba parola - schimba parola utilizatorului autentificat;
Acces profil - deschide pagina de editare a profilului;
Log Out - delogheaza utilizatorul curent
Daca utilizatorul nu are permisiunea de a edita datele dintr-o anumita pagina, dar are drept de vizualizare, campurile din pagina respectiva vor fi dezactivate (nu pot fi editate).
În secțiunea de Ajutor veți găsi resursele necesare pentru a înțelege cum se folosește corect aplicația.
Operatiunile posibile sunt :
Contact - trimitere către pagina cu datele de contact, pentru asistență ;
Întrebări frecvente - răspunsuri la cele mai comune probleme pe care este posibil să le întâmpinați ;
Documentație - informații în detaliu despre fiecare modul al aplicației ;
Tutoriale - demonstrații video asupra a cum se pot folosi modulele aplicației ;
In functie de permisiunile rolului utilizatorului logat, anumite elemente din submeniu nu vor fi afisate. Configurarile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a locatiilor echipamentelor, accesati Configurari->Locatii echipamente din meniul de administrare.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Daca adaugarea locatiei s-a realizat cu succes, va fi afisat un mesaj ca in imaginea urmatoare:
In caz contrar va fi afisat un mesaj de eroare:
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
La fel ca si in cazul adaugarii de locatii, campurile obligatorii sunt: nume, descriere si icon. Restul campurilor (latidudine, longitudine) pot fi lasate necompletate.
Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (locatiile cu aceleasi nume nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (locatiile cu acelasi nume vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (4).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (locatii al caror nume nu se regaseste in baza de date)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (locatii al caror nume exista in baza de date si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (locatii al caror nume exista in baza de date) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste locatii nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de locatii care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume, descriere si icon)
Operatiunile posibile sunt:
Pentru a accesa pagina de setari generale dati click pe Configurari->Setari generale.
Se va deschide o pagina ce contine setarile generale ale aplicatiei:
Aceasta pagina contine 2 zone principale: zona de formular (1) si zona de butoane (2). Zona de formular contine urmatoarele campuri:
Nume beneficiar - numele companiei/beneficiarului - acest nume este folosit la generarea procesului verbal de interventieDupa ce ati terminat de facut modificarile necesare, dati click pe butonul "Salveaza" (2). In cazul in care doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti pe pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi".
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a tipurilor de senzori, accesati Configurari->Tipuri senzori din meniul de administrare.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de completat datele de mai sus, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
La fel ca si in cazul adaugarii tipului de senzori, campul obligatoriu este numele tipului de senzori. Celalalt camp (descrierea) poate fi lasat necompletat.
Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (tipurile de senzori cu acelasi nume nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (tipurile de senzori cu acelasi nume vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (4).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (tipuri de senzori al caror nume nu se regaseste in baza de date)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (tipuri de senzori al caror nume exista in baza de date si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (tipuri de senzori al caror nume exista in baza de date) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste tipuri nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de tipuri de senzori care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu (nume)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a rolurilor, accesati Configurari->Roluri din meniul de administrare.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
Implicit rolurile create prin import nu au nici o permisiune. Acestea trebuie sa fie adaugate prin editarea rolului, dupa import.
Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (rolurile cu acelasi nume nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (rolurile cu acelasi nume vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (4). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (5).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (roluri al caror nume/nume scurt nu se regaseste in baza de date)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (roluri al caror nume/nume scurt exista in baza de date si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (roluri al caror nume/nume scurt exista in baza de date) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste roluri nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de roluri care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume, nume scurt si descriere)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a utilizatorilor, accesati Configurari->Utilizatori din meniul de administrare.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Pasul 1 - completati campurile urmatoare:
Username (camp obligatoriu) - numele cu care se va autentifica utilizatorul - acesta trebuie sa fie unicPasul 2 - selectati rolul utilizatorului
Pasul 3 - selectati locatiile in care are acces utilizatorul
Pasul 4 - adaugati competentele utilizatorului - dati click pe una din optiunile din lista de competente, apoi pe butonul . In functie de aceste competente utilizatorii apar in lista de executanti pentru o anumita procedura a unei revizii.
Pasul 5 - dupa ce ati terminat de completat datele de mai sus, dati click pe butonul "Salveaza". Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara dati click pe butonul "Inapoi".
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
La fel ca si in cazul adaugarii de utilizatori, campurile obligatorii sunt: username, parola, nume, prenume, email, telefon si cost per ora. Restul campurilor (functia, adresa, localitate, tara, rol) pot fi lasate necompletate.
Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (utilizatorii cu aceleasi username nu vor mai fi adaugati/actualizati) sau updateaza/suprascrie duplicatele (utilizatorii cu acelasi username vor fi actualizati, iar cei noi vor fi adaugati)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (4).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (utilizatori al caror username nu se regaseste in baza de date)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (utilizatori al caror username exista in baza de date si au fost actualizati) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (utilizatori al caror username exista in baza de date) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - acesti utilizatori nu au fost actualizati
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de utilizatori care nu au fost adaugati din cauza necompletarii campurilor obligatorii (username, parola, nume, prenume, email, telefon si cost per ora)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a competentelor, accesati Configurari->Competente din meniul de administrare.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de completat datele de mai sus, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
La fel ca si in cazul adaugarii competentei, campul obligatoriu este numele competentei. Celalalt camp (descrierea) poate fi lasat necompletat.
Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (tipurile de senzori cu acelasi nume nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (competentele cu acelasi nume vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (4).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (competente al caror nume nu se regaseste in baza de date)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (competente al caror nume exista in baza de date si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (competente al caror nume exista in baza de date) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste tipuri nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de competente care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu (nume)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a procedurilor de lucru, accesati Configurari->Proceduri de lucru din meniul de administrare.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de completat datele de mai sus, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
La fel ca si in cazul adaugarii procedurilor de lucru, campul obligatoriu este numele procedurii. Celalalt camp (descrierea) poate fi lasat necompletat.
Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (procedurile cu acelasi nume nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (procedurile cu acelasi nume vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (4).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (proceduri al caror nume nu se regaseste in baza de date)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (proceduri al caror nume exista in baza de date si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (proceduri al caror nume exista in baza de date) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste proceduri nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de proceduri care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu (nume)
Operatiunile posibile sunt:
Pentru a accesa pagina de administrare configurari mail dati click pe Configurari->Administrare configurari mail.
Aceasta pagina are 2 zone: zona de configurare (1) si zona de testare (2).Daca doriti sa salvati o copie de rezerva a bazei de date accesati Configurari->Backup BD din meniul de administrare.
Pasul 1: selectati tipul de backupIn cazul in care doriti sa va intoarceti pe pagina anterioara dati click pe butonul "Inapoi" (4).
In categoria rapoarte "Necesar consumabile" se gasesc 4 tipuri de rapoarte: dupa importanta, dupa status, dupa solicitant si evolutie cereri consumabile pe timp. Acestea vor fi descrise pe rand, mai jos.
A. Raportul pentru cereri consumabile in functie de importanta
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului este afisata fiecare tip de importanta in ordine descrescatoare de la stanga la dreapta, iar pe axa verticala numarul acestora ca si cantitate.
B. Raportul pentru cereri consumabile in functie de status
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului este afisat fiecare tip de status, iar pe axa verticala numarul acestora ca si cantitate.
C. Raportul pentru cereri consumabile in functie de solicitant
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. O zona ce contine afisarea grafica a raportului.
Pe axa orizontala a graficului este afisat numarul de cereri de consumabile aferent fiecarui solicitant ca si cantitate, iar pe axa verticala numele tuturor utilizatorilor din aplicatie, indiferent daca au sau nu cereri de consumabile completate.
D. Raportul pentru cereri consumabile in functie de evolutia in timp
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului este afisat timpul in luni sau zile, iar pe axa verticala numarul de cereri de consumabile.
In categoria rapoarte "Tichete" se gasesc 4 tipuri de rapoarte: dupa prioritate, dupa solicitant, dupa persoana asignata si evolutie tichete pe timp. Acestea vor fi descrise pe rand, mai jos.
A. Raport tichete dupa prioritate
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina.
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului sunt afisate prioritatile tichetelor, grupate pe doua categorii astfel:
pe axa verticala se afiseaza numarul acestora ca si cantitate.
B. Raportul pentru tichete in functie de solicitant
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului este afisat numarul de tichete aferent fiecarui solicitant ca si cantitate, iar pe axa verticala numele tuturor utilizatorilor din aplicatie, indiferent daca au sau nu tichete completate.
C. Raportul pentru tichete in functie de persoana asignata
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului este afisat numarul de tichete aferent fiecarei persoane asignate ca si cantitate, iar pe axa verticala numele tuturor utilizatorilor din aplicatie, indiferent daca au sau nu tichete asignate.
D. Raport tichete evolutie pe timp
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului.
Pe axa orizontala a graficului este afisat timpul in luni sau zile, iar pe axa verticala numarul de tichete grupate astfel:
Deasupra graficului sunt afisate campuri ce pot fi bifate sau debifate pentru a ascunde sau afisa in grafic tichetele dorite in functie de status.
In categoria rapoarte "Consumabile" se gasesc 3 tipuri de rapoarte: top consumabile utilizate, top costuri consumabile, detalii utilizare consumabil. Acestea vor fi descrise pe rand, mai jos.
A. Top consumabile utilizate
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina.
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului sunt afisate numele consumabilelor, grupate pe trei categorii astfel:
pe axa verticala se afiseaza numarul acestora ca si cantitate.
B. Top costuri consumabile
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului sunt afisate numele consumabilelor, grupate pe trei categorii astfel:
Pe axa verticala este afisata valoarea totala a fiecarui consumabil pentru tipul respectiv de mentenanta.
C. Detalii consumabile planificate
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului (2)
Pentru fiecare tip de mentenanta (preventiva, predictiva si corectiva) este afisat cate un tabel ce contine toate consumabilele planificate pentru acel tip de mentenanta. Aceasta zona la randul ei contine urmatoarele zone:
D. Detalii utilizare consumabil
Implicit nu este afisat nici un rezultat deoarece nu este selectat nici un consumabil. Pentru ca tabelele sa fie populate cu rezultate, trebuie sa selectati un material din modalul de filtre.
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului (2)
Pentru fiecare tip de mentenanta (preventiva, predictiva si corectiva) este afisat cate un tabel ce contine toate reviziile in care s-a folosit materialul selectat. Aceasta zona la randul ei contine urmatoarele zone:
In categoria rapoarte "Echipamente" se gasesc 10 tipuri de rapoarte: top numar interventii, top costuri interventii, detalii interventii echipament, cheltuieli echipamente, functionare/oprire echipamente, valori medii senzor, valori senzor, evolutie functionare, alarme senzor si rata defectiunilor. Acestea vor fi descrise pe rand, mai jos.
A. Top numar interventii
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina.
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului sunt afisate numele echipamentelor, grupate pe trei categorii astfel:
pe axa verticala se afiseaza numarul de revizii efectuate pentru acel echipament.
B. Top costuri interventii
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului sunt afisate numele echipamentelor, grupate pe trei categorii astfel:
Pe axa verticala este afisata valoarea totala a interventiilor efectuate pentru acel echipament.
C. Detalii interventii echipament
Implicit nu este afisat nici un rezultat deoarece nu este selectat nici un echipament. Pentru ca tabelele sa fie populate cu rezultate, trebuie sa selectati un echipament din modalul de filtre.
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului (2)
Pentru fiecare tip de mentenanta (preventiva, predictiva si corectiva) este afisat cate un tabel ce contine toate reviziile efectuate pentru echipamentul selectat. Aceasta zona la randul ei contine urmatoarele zone:
D. Cheltuieli echipamente
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Acest raport contine 6 grafice:
E. Functionare/Oprire echipamente
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Acest raport poate contine 2/3/4 grafice, in functie de echipamentul selectat:
F. Valori medii senzor
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului.
Pe axa orizontala a graficului este afisat timpul in luni sau zile, iar pe axa verticala valorile medii ale senzorului. In cazul in care nu au fost aplicate filtrele necesare pentru afisarea graficului (locatie, echipament, senzor, tip reprezentare si perioada) sau nu exista date pentru filtrele aplicate va fi afisat mesajul "Nu exista date pentru filtrele aplicate".
Liniile punctate din grafic reprezinta valorile de minim si maxim ale senzorilor. Daca valoarea inregistrata de senzor depaseste valoarea maxima a senzorului, sau daca trece sub valoarea minima a senzorului, linia ce reprezinta valoarea inregistrata devine rosie.
G. Valori senzor
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului.
Pe axa orizontala a graficului este afisata data si ora valorii citite, iar pe axa verticala valorile senzorului. In cazul in care nu au fost aplicate filtrele necesare pentru afisarea graficului (locatie, echipament, senzor) sau nu exista date pentru filtrele aplicate va fi afisat mesajul "Nu exista date pentru filtrele aplicate". Sunt afisate ultimele 50 de valori ale senzorului.
Liniile punctate din grafic reprezinta valorile de minim si maxim ale senzorilor. Daca valoarea inregistrata de senzor depaseste valoarea maxima a senzorului, sau daca trece sub valoarea minima a senzorului, linia ce reprezinta valoarea inregistrata devine rosie.
H. Evolutie functionare
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului.
Pe axa orizontala a graficului este afisata data si ora, iar pe axa verticala valorile de functionare ale echipamentului. In cazul in care nu au fost aplicate filtrele necesare pentru afisarea graficului (locatie, echipament si perioada) sau nu exista date pentru filtrele aplicate va fi afisat mesajul "Nu exista date pentru filtrele aplicate". Sunt afisate doar ultimele 50 de valori din perioada selectata.
I. Alarme senzor
Aceasta pagina este impartita in urmatoarele zone:
1. O zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Un select ce permite setarea numarului de inregistrari ce vor fi afisate in tabel
3. Un tabel ce contine alarmele fiecarui senzor. Fiecare rand al tabelului contine data inregistrarii, numele/seria senzorului, tipul senzorului, numele echipamentului, locatia echipamentului, valoarea senzorului, valoarea minima si maxima a senzorului, si unitatea de masura a senzorului. Inregistrarile din tabel pot fi fitrate dupa numele senzorului si/sau tipul senzorului si/sau numele echipamentului si/sau locatie si/sau unitatea de masura folosind campurile din primul rand al tabelului si mai pot fi sortate crescator/descrescator dupa data inregistrarii / numele senzorului / tipul senzorului / numele echipamentului / locatie / valoarea senzorului / unitatea de masura dand click pe sau pe .
4. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc
J. Rata defectiunilor
Aceasta pagina este impartita in urmatoarele zone:
1. O zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Un grafic ce contine numarul de revizii pentru locatia aleasa. In mod implicit sunt afisate reviziile pentru toate locatiile. Dupa cum se vede in legenda, reviziile corective/accidentale sunt marcate cu rosu, cele preventive/planificate cu verde, iar cele predictive sunt marcate cu portocaliu. In cercul din stanga (3) mentenantele sunt reprezentate numeric, iar in cercul din dreapta (4) procentual.
In categoria rapoarte "Interventii" se gasesc 8 tipuri de rapoarte: top costuri interventie, interventii intarziate, urmatoarele interventii predictive dupa contor, situatii similare, evolutie pe timp, detalii interventii per utilizator, interventii implementate per utilizator si media timpilor de reparatie. Acestea vor fi descrise pe rand, mai jos.
A. Top costuri interventie
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Pe axa orizontala a graficului sunt afisate numele reviziilor - data executarii reviziilor - numele echipamentelor, grupate pe trei categorii astfel:
Pe axa verticala este afisata valoarea totala a interventiei efectuate pentru acel echipament.
B. Interventii intarziate
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului (2)
Pentru fiecare tip de mentenanta (preventiva, predictiva si corectiva) este afisat cate un tabel ce contine toate reviziile intarziate. Aceasta zona la randul ei contine urmatoarele zone:
C. Urmatoarele interventii predictive dupa contor
Aceasta pagina este impartita in urmatoarele zone:
1. O zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Un select ce permite setarea numarului de inregistrari ce vor fi afisate in tabel
3. Un tabel ce contine reviziile care au diferenta dintre contorul curent si contorul scadent mai mica decat valoarea stabilita la filtre (implicit aceasta valoare este 0). Fiecare rand al tabelului contine contorul pana la revizie, contorul scadent revizie, numele reviziei, statusul, numele echipamentului, tipul interventiei, responsabilul, tipul implementarii si un buton ce deschide un meniu de tip dropdown de unde se poate accesa pagina de vizualizare a reviziei respective. Inregistrarile din tabel pot fi fitrate dupa status si/sau numele echipamentului si/sau tipul interventiei si/sau responsabil si/sau tipul implementarii folosind campurile din primul rand al tabelului si mai pot fi sortate crescator/descrescator dupa contorul pana la revizie/contorul scadent al reviziei/numele reviziei/status/echipament/tipul interventiei/responsabil/tipul implementarii dand click pe sau pe .
4. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc
D. Situatii similare
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului (2)
Pentru fiecare tip de mentenanta (preventiva, predictiva si corectiva) este afisat cate un tabel ce contine toate reviziile ce indeplinesc conditiile stabilite la filtre. Aceasta zona la randul ei contine urmatoarele zone:
E. Evolutie pe timp
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului.
Pe axa orizontala a graficului este afisat timpul in luni sau zile, iar pe axa verticala numarul de interventii grupate astfel:
Deasupra graficului sunt afisate campuri ce pot fi bifate sau debifate pentru a ascunde sau afisa graficul pentru un anumit tip de mentenanta.
F. Detalii interventii per utilizator
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului (2)
Pentru fiecare tip de mentenanta (preventiva, predictiva si corectiva) este afisat cate un tabel ce contine toate reviziile care se incadreaza in filtrele stabilite. Aceasta zona la randul ei contine urmatoarele zone:
G. Interventii implementate per utilizator
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului.
Pe axa orizontala a graficului este afisat numele tuturor utilizatorilor, iar pe axa verticala:
Deasupra graficului sunt afisate campuri ce pot fi bifate sau debifate pentru a ascunde sau afisa din graficele raportului.
H. Media timpilor de reparatie
Aceasta pagina este impartita in doua zone:
1. Zona de butoane
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Zona ce contine afisarea grafica a raportului
Acest raport contine 2 grafice:
Aceasta pagina este impartita in urmatoarele zone:
1. O zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in raport. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
Butonul permite exportarea, adica salvarea pe calculatorul dumneavoastra a graficului afisat intr-o fotografie de tip jpeg.
Butonul permite printarea (listarea) graficului afisat in pagina
2. Un select ce permite setarea numarului de inregistrari ce vor fi afisate in tabel
3. Un tabel ce contine detalii despre fiecare actiune efectuata de utilizatorii aplicatiei. Fiecare rand al tabelului contine data, numele utilizatorului, modulul/sectiunea, actiunea efectuata, numele entitatii, informatii aditionale. Inregistrarile din tabel pot fi fitrate dupa numele utilizatorului si/sau modul/sectiune si/sau actiune si/sau nume entitate si/sau informatii aditionale folosind campurile din primul rand al tabelului si mai pot fi sortate crescator/descrescator dupa data/numele utilizatorului/modul/actiune/nume entitate/informatii aditionale dand click pe sau pe .
4. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc
Pentru a accesa pagina "Calendar" dati click pe butonul "Calendar" din meniul de administrare.
Aceasta pagina contine 2 zone:
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia puteti filtra reviziile dupa locatia echipamentelor (vor fi listate doar reviziile pentru echipamentele care se afla in locatiile selectate).
Dupa selectarea locatiilor dorite, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
A. Situatii intarziate
Pentru a deschide pagina "Situatii intarziate" accesati Status->Situatii intarziate.
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in tabel. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica (2)
In aceasta zona exista 5 tab-uri: necesar consumabile, tichete/probleme semnalate, mentenanta preventiva/planificata, mentenanta corectiva/accidentala si mentenanta predictiva.
Fiecare tab contine la randul lui urmatoarele zone:
B. Activitati in lucru
Pentru a deschide pagina "Activitati in lucru" accesati Status->Activitati in lucru.
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in tabel. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica (2)
In aceasta zona exista 5 tab-uri: necesar consumabile, tichete/probleme semnalate, mentenanta preventiva/planificata, mentenanta corectiva/accidentala si mentenanta predictiva.
Fiecare tab contine la randul lui urmatoarele zone:
C. Ordinea de zi
Pentru a deschide pagina "Ordinea de zi" accesati Status->Ordinea de zi.
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in tabel. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica (2)
In aceasta zona exista 5 tab-uri: necesar consumabile, tichete/probleme semnalate, mentenanta preventiva/planificata, mentenanta corectiva/accidentala si mentenanta predictiva.
Fiecare tab contine la randul lui urmatoarele zone:
D. Urmatoarele revizii/interventii
Pentru a deschide pagina "Urmatoarele revizii/interventii" accesati Status->Urmatoarele revizii/interventii.
Aceasta pagina este impartita in doua zone principale:
1. Zona de butoane (1)
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up care contine un formular cu ajutorul caruia veti putea face filtrari in functie de ceea ce doriti sa afisati in tabel. Puteti face filtrari dupa urmatoarele campuri:
Dupa completarea formularului, filtrati raportul dorit cu un click pe butonul
2. Zona ce contine afisarea grafica (2)
In aceasta zona exista 5 tab-uri: mentenanta preventiva/planificata, mentenanta corectiva/accidentala si mentenanta predictiva.
Fiecare tab contine la randul lui urmatoarele zone:
Pentru a accesa acest element din meniu dati click pe butonul "Adauga situatie noua" din meniul administrativ.
Submeniul afisat contine niste scurtaturi catre urmatoarele pagini:
Elementele din acest submeniu sunt afisate in functie de permisiunile utilizatorului autentificat.
Dupa autentificarea cu succes veti fi redirectat catre aceasta pagina, dar poate fi accesata si dand click pe "Dashboard" din meniul principal.
Aceasta pagina contine o serie de blocuri care sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului (fiecare rol poate vizualiza o anumita lista de blocuri), iar valorile lor sunt raportate la locatia globala selectata din meniul principal (campul de selectare a locatiei contine toate locatiile la care are acces utilizatorul):
Butonul permite accesarea paginii vizitate anterior.
Butonul deschide o fereastra de tip pop-up de unde puteti selecta blocurile (1) si ordinea (2) in care doriti sa apara pe Dashboard.
Pagina "Dashboard" poate contine urmatoarele blocuri:
Pentru a deschide pagina de Preferinte accesati Nomenclatoare/setari -> Preferinte.
Pentru fiecare locatie din aplicatie este afisat cate un bloc de unde se pot efectua urmatoarele setari:
Dupa ce ati terminat de facut toate setarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2).
Daca doriti sa reveniti la pagina vizitata anterior, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a simptomelor, accesati Nomenclatoare/setari -> Simptome interventii din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
Selectati fisierul de import (2), apoi selectati locatia cu care doriti sa asociati simptomele care vor fi importate (3). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (4): sari peste duplicate (simptomele cu acelasi nume asociate cu locatia selectata nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (simptomele cu acelasi nume asociate cu locatia selectata vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (5). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (6).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (simptome al caror nume nu este asociat cu locatia selectata)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (simptome al caror nume este asociat cu locatia selectata si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (simptome al caror nume este asociat cu locatia selectata) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste simptome nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de simptome care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu (nume)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a cauzelor, accesati Nomenclatoare/setari -> Cauze interventii din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
Selectati fisierul de import (2), apoi selectati locatia cu care doriti sa asociati cauzele care vor fi importate (3). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (4): sari peste duplicate (cauzele cu acelasi nume asociate cu locatia selectata nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (cauzele cu acelasi nume asociate cu locatia selectata vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (5). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (6).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (cauze al caror nume nu este asociat cu locatia selectata)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (cauze al caror nume este asociat cu locatia selectata si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (cauze al caror nume este asociat cu locatia selectata) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste cauze nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de cauze care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu (nume)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a tipurilor de interventie, accesati Nomenclatoare/setari -> Tipuri interventii din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
Selectati fisierul de import (2), apoi selectati locatia cu care doriti sa asociati tipurile de interventie care vor fi importate (3). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (4): sari peste duplicate (tipurile de interventie cu acelasi nume asociate cu locatia selectata nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (tipurile de interventie cu acelasi nume asociate cu locatia selectata vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (5). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (6).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (tipuri de interventie al caror nume nu este asociat cu locatia selectata)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (tipuri de interventie al caror nume este asociat cu locatia selectata si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (tipuri de interventie al caror nume este asociat cu locatia selectata) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste tipuri de interventie nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de tipuri de interventie care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a furnizorilor, accesati Nomenclatoare/setari -> Furnizori din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
Selectati fisierul de import (2), apoi selectati locatia cu care doriti sa asociati furnizorii care vor fi importati (3). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (4): sari peste duplicate (furnizorii cu acelasi nume asociati cu locatia selectata nu vor mai fi adaugati/actualizati) sau updateaza/suprascrie duplicatele (furnizorii cu acelasi nume asociati cu locatia selectata vor fi actualizati, iar cei noi vor fi adaugati)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (5). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (6).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (furnizori al caror nume nu este asociat cu locatia selectata)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (furnizori al caror nume este asociat cu locatia selectata si au fost actualizati) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (furnizori al caror nume este asociat cu locatia selectata) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - acesti furnizori nu au fost actualizati
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de furnizori care nu au fost adaugati din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a categoriilor de echipamente, accesati Nomenclatoare/setari -> Categorii echipamente din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
Selectati fisierul de import (2), apoi selectati locatia cu care doriti sa asociati categoriile de echipamente care vor fi importate (3). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (4): sari peste duplicate (categoriile de echipamente cu acelasi nume asociate cu locatia selectata nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (categoriile de echipamente cu acelasi nume asociate cu locatia selectata vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (5). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (6).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (categorii de echipamente al caror nume nu este asociat cu locatia selectata)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (categorii de echipamente al caror nume este asociat cu locatia selectata si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (categorii de echipamente al caror nume este asociat cu locatia selectata) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste categorii nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de categorii de echipamente care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume)
Campurile suplimentare nu pot fi adaugate in fisierul de import, dar daca doriti sa adaugati anumite campuri pentru o categorie, puteti face asta prin editarea categoriei respective, dupa importul cu succes al acesteia.
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a categoriilor de consumabile, accesati Nomenclatoare/setari -> Categorii consumabile din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a consumabilelor, accesati Nomenclatoare/setari -> Management consumabile din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
Selectati fisierul de import (2), apoi selectati locatia cu care doriti sa asociati consumabilele care vor fi importate (3). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (4): sari peste duplicate (consumabilele cu acelasi cod asociate cu locatia selectata nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (consumabilele cu acelasi cod asociate cu locatia selectata vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (5). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (6).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (consumabile al caror cod nu este asociat cu locatia selectata)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (consumabile al caror cod este asociat cu locatia selectata si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (consumabile al caror cod este asociat cu locatia selectata) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste consumabile nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de consumabile care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume, cod, categorie)
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a cererilor de consumabile, accesati Necesar consumabile din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Consumabilele selectate in acest modal vor aparea in tabelul de sub butonul "Adauga consumabil". Acest tabel contine urmatoarele detalii: nume, cod, producator, um, pret unitar, stocul la lansarea cererii, cantitatea solicitata. Fiecare rand al tebelului permite stergerea consumabilului din lista de consumabile necesare sau editarea cantitatii necesare.
Dupa ce se adauga cererea de consumabile in baza de date, adaugarea/stergerea consumabilelor in/din lista de consumabile necesare nu mai este posibila si de asemenea campurile "Cine are nevoie de consumabile", "Importanta", "Evenimentul care necesita consumabilele" nu mai pot fi editate. Dupa ce unei cereri ii este atribuit un status, nici cantitatea consumabilelor nu mai poate fi editata.
In cazul in care consumabilul dorit nu se afla in lista de produse de mai sus, adaugati denumirea acestuia in campul "Observatii, alte produse sau detalii" (3).
Pasul 3 - adaugati observatiile sau alte detalii in campul "Observatii, alte produse sau detalii"
Pasul 4 - daca ati terminat de facut modificarile necesare, dati click pe butonul "Salveaza" (4). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (5).
Dupa adaugarea cererii de consumabile in baza de date va fi trimis un email catre managerul de achizitii din locatia cererii.
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a tichetelor, accesati Tichete/Probleme semnalate din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Daca ati terminat de introdus datele necesare, dati click pe butonul "Salveaza" (2). In cazul in care doriti sa reveniti pe pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Dupa adaugarea cu succes a tichetului va fi trimis un email de notificare catre managerul de mentenanta pentru locatia aleasa, iar daca prioritatea solicitata este "Critic" sau "Urgent", va fi trimis si un sms catre acesta.
Operatiunile posibile sunt:
In momentul in care statusul reviziei se schimba in "Implementata", statusul tichetului va fi schimbat in "Rezolvat" si va fi adaugat automat urmatorul raspuns: "Simptoma: simptoma reviziei; Cauza: cauza reviziei; Descrierea defectului: observatiile reviziei; Sarcini executate: sarcinile executate ale reviziei; Durata interventie: durata reviziei; Tip implementare: tipul implementarii reviziei; Executata de: numele executantului reviziei".
In momentul in care statusul reviziei se schimba in "Anulata", statusul tichetului va fi schimbat in "Amanat" si va fi adaugat automat urmatorul raspuns: "Mentenanta corectiva in care a fost transformat tichetul a fost anulata. Simptoma: simptoma reviziei; Cauza: cauza reviziei; Descrierea defectului: observatiile reviziei; Sarcini executate: sarcinile executate ale reviziei; Durata interventie: durata reviziei; Tip implementare: tipul implementarii reviziei; Executata de: numele executantului reviziei".
In momentul in care revizia este stearsa, statusul tichetului va fi schimbat in "Amanat" si va fi adaugat automat urmatorul raspuns: "Mentenanta corectiva in care a fost transformat tichetul a fost stearsa".
In toate cele 3 cazuri (implementarea, anularea sau stergerea reviziei) va fi trimis un email de notificare catre solicitant si catre managerul de mentenanta al locatiei tichetului.
Daca tichetul a fost transformat in revizie corectiva si aceasta are statusul "Programata", va fi stearsa si revizia. In caz contrar, va fi sters doar tichetul.
Pentru a accesa acest element din meniu dati click pe butonul "Management senzori" din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de completat datele de mai sus, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
La fel ca si in cazul adaugarii senzorilor, campurile obligatorii sunt: ID-ul, tipul senzorului, numele/seria senzorului, valoarea minima, valoarea maxima. Celelalte campuri (tag, producator, notite) pot fi lasate necompletate.
Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (senzorii cu acelasi ID nu vor mai fi adaugati/actualizati) sau updateaza/suprascrie duplicatele (senzorii cu acelasi ID vor fi actualizati, iar cei noi vor fi adaugati)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (4).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (senzori al caror ID nu se regaseste in baza de date)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (senzori al caror ID exista in baza de date si au fost actualizati) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (senzori al caror ID exista in baza de date) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - acesti senzori nu au fost actualizati
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - senzori care nu au fost adaugati din cauza necompletarii campurilor obligatorii
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a echipamentelor, accesati Management echipamente din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.
In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).
Selectati fisierul de import (2), apoi selectati locatia cu care doriti sa asociati echipamentele care vor fi importate (3). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (4): sari peste duplicate (echipamentele cu aceeasi serie sau cu acelasi numar de inventar asociate cu locatia selectata nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (echipamentele cu aceeasi serie sau cu acelasi numar de inventar asociate cu locatia selectata vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (5). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (6).
Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:
(1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (echipamente al caror serii sau numar de inventar nu este asociat cu locatia selectata)
(2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (echipamente al caror serii sau numar de inventar este asociat cu locatia selectata si au fost actualizate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"
- numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (echipamente al caror serii sau numar de inventar este asociat cu locatia selectata) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste echipamente nu au fost actualizate
(3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de echipamente care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume, categorie, serie, nr. inventar, garantie: de la, garantie: pana la, punere in functiune: data)
Operatiunile posibile sunt:
Va fi afisat un modal de unde va trebui sa selectati perioada de functionare, sa adaugati valoarea functionarii (aceasta trebuie sa fie un numar real pozitiv cu maxim 2 zecimale), apoi sa dati click pe butonul .
Va fi afisat un modal de unde va trebui sa selectati perioada in care echipamentul a fost oprit, sa adaugati valoarea opririi (aceasta trebuie sa fie un numar real negativ cu maxim 2 zecimale), apoi sa dati click pe butonul .
In cazul in care echipamentul are deja un cod QR generat, vor fi afisate butoanele "Regenereaza QRcode-ul acestui echipament" si "Descarca QRcode-ul acestui echipament".
La scanarea acestui cod QR sunt afisate informatiile stabilite in setarea "Campuri incluse in codul QR" din pagina "Setari generale". Obligatoriu vor fi afisate numele echipamentului si un link catre urmatoarea pagina:
Din aceasta pagina se pot face urmatoarele operatiuni: deschide pagina de vizualizare a echipamentului, deschide pagina de editare a echipamentului, incepe lucrul la o procedura/ mai multe proceduri (statusul reviziei respective trece din "Programata" in "In lucru" atunci cand se incepe lucrul prima data la una din procedurile reviziei), finaliza lucrul la o procedura/mai multe proceduri (statusul reviziei respective trece din "In lucru" in "Implementata" atunci cand toate procedurile reviziei au fost finalizate). O procedura nu poate fi inceputa/finalizata daca utilizatorul nu are competentele necesare procedurii sau daca procedura a fost inceputa/finalizata deja.
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a mentenantelor preventive/planificate, accesati Mentenanta preventiva/planificata din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
La apasarea butonului materialele din tabelul de consumabile planificate vor fi copiate in tabelul consumabile utilizate.
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a mentenantelor corective/accidentale, accesati Mentenanta corectiva/accidentala din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
La apasarea butonului materialele din tabelul de consumabile planificate vor fi copiate in tabelul consumabile utilizate.
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Operatiunile posibile sunt:
Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a mentenantelor predictive, accesati Mentenanta predictiva din meniul principal.
Aceasta pagina contine urmatoarele zone:
La apasarea butonului materialele din tabelul de consumabile planificate vor fi copiate in tabelul consumabile utilizate.
Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (3).
Operatiunile posibile sunt: